Εφαρμογές προσχολικής ηλικίας για συσκευές με οθόνες αφής
Abstract
Στην παρούσα μελέτη γίνεται αναφορά σε εφαρμογές προσχολικής ηλικίας σε συσκευές με οθόνες αφής και παρουσιάζονται βραχυχρόνια και μακροχρόνια αποτελέσματα. Βασίζεται κατά κύριο λόγο στο λειτουργικό android το οποίο έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια αλλά επίσης διότι το κόστος παραγωγής εφαρμογών αλλά και απόκτησης συσκευής που να το υποστηρίζει, παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Λόγω της λειτουργικότητας και της αμεσότητας του λειτουργικού δημιουργήθηκαν εφαρμογές οι οποίες απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και κάνουν χρήση τις ιδιότητες των οθονών αφής και όχι μόνο. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε ειδικούς και παιδιά καθώς και οι βελτιώσεις που έγιναν στις εφαρμογές. Επίσης γίνεται λόγος για τις ιδιότητες που θα έπρεπε να έχουν οι εφαρμογές που προορίζονται για παιδιά και εκμεταλλεύονται τις ιδιότητες των οθονών αφής.
Article Details
- Come citare
-
Σκουρλής Σ. (2022). Εφαρμογές προσχολικής ηλικίας για συσκευές με οθόνες αφής. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 3(2). https://doi.org/10.12681/afiinmec.29886
- Fascicolo
- V. 3 N. 2 (2022): afimec
- Sezione
- Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.