Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης Θεατρικής Παράστασης στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων στην Πρώτη Δημοτικού

Περίληψη
Το παρόν άρθρο εξετάζει την εφαρμογή και τα αποτελέσματα ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιήθηκε στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών της πρώτης Δημοτικού. Το πρόγραμμα, στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων «Το ηλιακό μας σύστημα», στόχευε στην ενίσχυση της δημιουργικής έκφρασης, της συνεργατικής μάθησης και της κατανόησης του ηλιακού συστήματος μέσω της θεατρικής τέχνης. Η προσέγγιση βασίστηκε στη διαθεματικότητα, τον αυτοσχεδιασμό και τη συλλογική δημιουργία, ενθαρρύνοντας τη βιωματική μάθηση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν μία χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση, εξερευνώντας τους πλανήτες και τις επιστημονικές έννοιες μέσα από τη δραματοποίηση και την αφήγηση. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν βελτίωση στις δεξιότητες επικοινωνίας, κριτικής σκέψης και συνεργασίας, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η κατανόηση των μαθητών και των μαθητριών σχετικά με το ηλιακό σύστημα, καθιστώντας τη μάθηση πιο ουσιαστική και ελκυστική.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 4.0.
Το περιοδικό Ανεμοπετάλιο, η συντακτική ομάδα και ο εκδότης του περιοδικού δεν φέρουν καμία νομική ευθύνη σχετικά με την αναδημοσίευση των κειμένων του περιοδικού.