The uses of Antiquity in photographs by Nelly: imported modernism and home-grown ancestor worship in inter-war Greece
Περίληψη
No abstract available
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Damaskos, D. (2008). The uses of Antiquity in photographs by Nelly: imported modernism and home-grown ancestor worship in inter-war Greece. Μουσείο Μπενάκη, 321–336. https://doi.org/10.12681/benaki.18059
- Ενότητα
- The imagined realities of Greekness
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο Μουσείο Μπενάκη διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στα Μουσείο Μπενάκη μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, χωρίς δικαίωμα τροποποίησης (δημιουργία παράγωγου έργου) με αναφορά στον/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς. Το Μουσείο Μπενάκη διατηρεί το δικαίωμα να δημοσιεύει, να αναπαραγάγει, να παρουσιάζει στο κοινό, να διανέμει και χρησιμοποιεί άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό Μουσείο Μπενάκη σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο τον χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού Μουσείο Μπενάκη, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Μουσείου Μπενάκη, καθώς και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Barthes R. 1982: Camera lucida: Reflections on Photography (transl. by R. Howard; New York).
Beckmann A. 1992: Grober Stil ist Einfachheit. Hugo Erfurth und seine Schüler Franz Fiedler, Walter Hegeund Elli Seraidaris (Nelly’s), in: Dewitz v. B. & Schuller-Procopovici K. (eds), Hugo Erfurth. Photograph zwischen Tradition und Moderne (Cologne) 72-85.
Boardman J. 1985: Greek Sculpture: the Classical Period (London).
Bol P.C. 2004a: Der Strenge Stil: Rundplastik, in: Bol P.C. (ed.), Die Geschichte der griechischen Bildhauer kunst. II. Klassische Plastik, 2 vols (Mainz) 1-32.
Bol P.C. 2004b: Die grossen Meister, in: Bol P.C. (ed.), Die Geschichte der griechischen Bildhauerkunst. II. Klassische Plastik, 2 vols (Mainz) 123-32.
Boudouri I. 2003: Nelly’s Antiquities: Greece 1925-1939 (Athens).
Boudouri I. 2006: EnGrèce et le VoyageenGrèce, Deux revues touristiques de l’entre-deux-guerres, in: Basch S.
& Farnoux A. (eds), Le Voyage en Grèce19341939: Du périodique de tourisme à la revue artistique. Actes du colloqueinternational organisé à l’École Française d’Athènes et à la Fondation Vassilis et Eliza Goulandris à Andros, 23-26 septembre 2004 (Athens) 13-20.
Dimou N. 2005: Ad-Nelly’s. Μια αμερικάνικη περιπέτεια, in: Tsagarousianos S. (ed.), Έγχρωμη Nelly’s. Οι διαφημιστικές φωτογραφίες στα χρόνια της Αμερικής (Athens) 13-20.
Fotopoulos D. 1990: Nelly’s by Dionissis Fotopoulos (Athens).
Fuchs W. 1983: Die Skulptur der Griechen (3rd edition; Munich).
Gellner E. 1983: Nations and Nationalism (Ithaca).
Harder M. 2001: Nelly. Dresden−Athens−New York (Munich, London and New York).
Harder M. 2003: Walte Hege und Herbert List. Griechische Tempelarchitektur in photographischer Insze nierung (Berlin).
Herzfeld M. 1986: Ours once more: Folklore, Ideology, and the Making of Modern Greece (New York).
Hobsbawm E. 1983: Inventing Traditions, in: Hobsbawm E. & Ranger T. (eds), The Invention of Tradition (Cambridge).
Kayialis T. 2007: Η επιθυμία για το Μοντέρνο. Δεσμεύσεις και αξιώσεις της λογοτεχνικής διανόησης στην Ελλάδα του 1930 (Athens).
Koskina K. 1992: Nelly’s. Le corps, la lumière et la Grèce antique (Barcelona).
Nelly’s 1989: Nelly’s Αυτοπροσωπογραφία (Athens).
Nelly’s Body and Dance 1997: Nelly’s Body and Dance, exhibition catalogue (Athens).
Petrakis M. 2006: Ο μύθος του Μεταξά. Δικτατορία και προπαγάνδα στην Ελλάδα (Athens).
Riefenstahl L. 2000: Memoiren (Cologne).
Riefenstahl L. 2002: Olympia (Cologne).
Skopetea E. 1988: Το “Πρότυπο Βασίλειο” και η Μεγάλη Ιδέα.Όψεις του εθνικού προβλήματος στην Ελλάδα (1830-1880) (Athens).
Sontag S. 1977: On Photography (New York).
Sünderhauf E.S. 2004: Griechensehnsucht und Kultur kritik. Die deutsche Rezeption von Winckelmanns Antikenideal 1840-1945 (Berlin).
Trimborn J. 2007: Leni Riefenstahl: a Life (New York).
Tziovas D. 1989: Οι μεταμορφώσεις του εθνισμού και το ιδεολόγημα της ελληνικότητας στο μεσοπόλεμο (Athens).
Wildmann D. 1998: Begehrte Körper. Konstruktion und Inszenierung des ‘arischen’ Männerkörper im ‘Dritten Reich’ (Zurich).
Wilk C. (ed.) 2006: 1914-1939. Modernism: Designing a New World, exhibition catalogue, Victoria and Albert Museum (London).
Yalouri E. 2001: The Akropolis: Global Fame, Local Claim (Oxford and New York).