Παρατηρήσεις στο «Οδοιπορικόν» του Κωνσταντίνου Μανασσή.
Περίληψη
SOME OBSERVATIONS ON CONSTANTINE MANASSES' ITINERARY.
ΤHE MOTIFS OF THE TEMPEST AND THE DRAUGHT
The purpose of this paper is to present and examine two key-motifs - that of the tempest and the drought-in Constantine Manasses’ Itinerary -a 12th century poem reciting the narrator’s dreadful experiences during his trip to Palestine, on an official mission by emperor Manuel Komnenos In the four chapters of the poem, these two motifs are treated in a literate, as well as a figurative way (as far as the tempest is concerned, a topos in the 12th century literature), in order to convey the narrator’s own misfortunes and woes, including the two illnesses he suffered from, while residing in Tyros and Cyprus, respectively. Furthermore, the presence and the combination of the aforementioned motifs hold a significant position in the macrostructure of the Itinerary. Among other things, the study of the way Manasses uses these motifs intents to highlight the poet’s skilful art.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ Κ. (2013). Παρατηρήσεις στο «Οδοιπορικόν» του Κωνσταντίνου Μανασσή. Βυζαντινά Σύμμεικτα, 23, 33–43. https://doi.org/10.12681/byzsym.1089
- Τεύχος
- ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ 23
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στα ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, χωρίς δικαίωμα τροποποίησης (δημιουργία παράγωγου έργου) με αναφορά στο συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς(άδεια Creative Commons 4.0). To Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών διατηρεί το δικαίωμα να δημοσιεύει, να αναπαραγάγει, να παρουσιάζει στο κοινό, να διανέμει και χρησιμοποιεί άρθρα που δημοσιεύονται στα ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του ΕΙΕ, και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.