Υβριδικά πανεπιστήμια και τηλεκπαίδευση. Η περίπτωση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου


Απόστολος Λιναρδής
Άννα Μοσχά
Λουδοβίκος Τουρατζίδης
Κυριάκος Σπυρόπουλος
Abstract

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί μία μέθοδο εκπαίδευσης η οποία με κατάλληλη εφαρμο­γή μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση πολλών προβλημάτων του παραδοσιακού εκπαιδευτικού μας συστήματος. Πολλά είναι πλέον τα πανεπιστήμια που παρέχουν μέρος των εκπαιδευτικών τους προγραμμάτων και μέσω της εξ αποστάσεως εκπαί­δευσης. Η προοπτική μετατροπής των υπαρχόντων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων παρα­δοσιακού τύπου σε αυτά υβριδικού τύπου δε φαντάζει πλέον τόσο μακρινή. Παρόλα αυτά η νέα μέθοδος εκπαίδευσης αμφισβητείται από πολλούς. Το έτος 2005, το Κέντρο Υπολογιστών του ΕΜΠ σε συνεργασία με το Κέντρο Ξένων Γλωσσών ανέ­πτυξε ενα μάθημα τηλεκπαίδευσης αγγλικής τεχνικής ορολογίας, συμπληρωματικό στην τρέχουσα σειρά μαθημάτων. Το μάθημα αντικαθιστούσε γραπτή εργασία. Από τα αποτελέσματα της έρευνας παρατηρείται μία ιδιαίτερη θετική στάση των εκπαι­δευτικών και των φοιτητών προς το καινούργιο εκπαιδευτικό μέσο.

Article Details
  • Section
  • Research presentation
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biographies
Απόστολος Λιναρδής, ΕΚΚΕ
Ειδικός λειτουργικός επιστήμονας Δ΄στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, Υποψήφιος Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Άννα Μοσχά, ΕΜΠ
Υπεύθυνη τηλεκπαίδευσης κέντρου υπολογιστών, Υποψήφια Διδάκτωρ ΕΜΠ
Λουδοβίκος Τουρατζίδης, ΕΜΠ
Διευθυντής κέντρου υπολογιστών
Κυριάκος Σπυρόπουλος, ΕΜΠ
Αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Most read articles by the same author(s)