Η έλλειψη εμπιστοσύνης και η ουτοπία της συναίνεσης στην εκπαιδευτική πολιτική


Δημοσιευμένα: Jan. 1, 2010
Γιώργος Φραγκούλης
Περίληψη
Στο άρθρο αυτό υποστηρίζεται ότι στο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο σύστημα βασικό χαρακτηριστικό του διαλόγου που διεξάγεται για την παραγωγή εκπαιδευτικής πολιτικής είναι η πλήρης έλλειψη εμπιστοσύνης ανάμεσα στους φορείς που συμμετέχουν. Yποστηρίζεται ότι αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης οφείλεται στον τρόπο που έχουν συγκροτηθεί ευρύτερα οι κοινωνικές σχέσεις στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αποτελώντας ένα σημαντικό παράγοντα που καθιστά δύσκολη την επίτευξη συναίνεσης. Ο διάλογος για το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συνιστά ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αδυναμίας επίτευξης συναίνεσης, ακόμα και διεξαγωγής του ίδιου του διαλόγου.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.