• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Αρ. 10 (2023): Special Issue 10
Αρ. 10 (2023): Special Issue 10

Δημοσιευμένα: 2024-12-23

special issue

Philosophy of education & Theatre pedagogy.

Lead Guest Editor: Ilias Maroudas, PhD in Theatre Pedagogy

Φορέας Έκδοσης

Transformative Education and Experience-Based Learning for Refugee Empowerment and Peaceful Coexistence in European Society: Role-Playing and Drama Simulation Approaches

Eleftheria Kanatelia

1-14

PDF (English)
“Mantle of the Expert” & the Distal Method: Enhancing Tennis Training

Konstantinos Papageorgiou

15-27

PDF (English)
Morally literate: Forging communities of moral sensitivity and care through Theatre Pedagogy

Evi Mamali

28-41

PDF (English)
The folk song "The bridge of Arta". Bridging modern Greek literature and drama in an educational context

Simos Papadopoulos, Lina Basoukou

42-47

PDF (English)
Exploring the myth of “Orpheus and Eurydice” in the classroom with the use of Inquiry Drama Method

Simos Papadopoulos, Alexia Papakosta

48-59

PDF (English)

Αναπτύχθηκε από
Open Journal Systems
  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2585-2973
  • ISSN εντύπου: 2653-8822