Κειμενικό παλίμψηστο διακόσμου και διαδραστική αφήγηση. Μια κοντινή ανάγνωση στη δημόσια σφαίρα.
Resumen
Ο διάκοσμος στην πόλη εκπροσωπεί τις απεριόριστες διαστρωματώσεις καλλιτεχνικών ενεργημάτων ή δυνητικών προθέσεων που ενώνουν δυναμικά την εικαστική και παραστασιακή εκδοχή τους σε μία διαδραστική αφήγηση. Αυτό θα μπορούσε να υποστηριχθεί σε μία εκδοχή της «δημόσιας σφαίρας», όρος ο οποίος εισάγεται στον 20ο αιώνα από τον Habermas (1962:89). Ο διάκοσμος στην πόλη συνδιαλέγεται με δύο τρόπους συνακόλουθους του αστικού πολιτισμού στον οποίο ανήκει. Η «πραγματική» πόλη της καθημερινότητας και των διεκδικήσεων με τη «φαντασιακή» πόλη των αναπαραστάσεων είναι δύο αλληλένδετες όψεις της, (Deborah, 2007:4-7). (Με προκείμενο το διακοσμητικό στοιχείο σε αστικά περιβάλλοντα προτείνεται το concept: Οι δημιουργικές διαδικασίες αναδύονται κάτω από την εννοιολογική τοποθέτηση απέναντι στην παρέμβαση, από την αφηγηματική διάσταση επιλεγμένων μοτίβων (motifs and patterns) και από μία πρωτότυπη κάθε φορά ταξινόμηση εικόνων, λέξεων, πραγμάτων και ιδεών).
Article Details
- Cómo citar
-
Μερμίγκη Δ. (2018). Κειμενικό παλίμψηστο διακόσμου και διαδραστική αφήγηση. Μια κοντινή ανάγνωση στη δημόσια σφαίρα. Epistēmēs Metron Logos, (1), 90–97. https://doi.org/10.12681/eml.19248
- Número
- Núm. 1 (2018)
- Sección
- Publishing partner
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial 4.0.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.