Επιστήμη και Ηθική
Περίληψη
Δεν διατίθεται περίληψη
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γεωργιάδης Μ. (2020). Επιστήμη και Ηθική. Ηθική. Περιοδικό φιλοσοφίας, (4), 38–43. https://doi.org/10.12681/ethiki.22672
- Τεύχος
- Αρ. 4 (2007)
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Κατά τον Πλάτωνα «...επιστήµη δε τις και ποια τις ποιού τινός και τινός» (Πολιτεία, Δ, 438c).
«Η ἐννοια της επιστήµης είναι ωσαύτως ανάλογος προς ην εκάστοτε εποχἠ..δια τούτο ουδεμία έννοια περί επιστήµης δύναται να ληφθεί ακρίτως ως ρυθµιστική». O. Weber, Grundlagen der Dogmatik I, Neukirchen, 1955, σελ. 57.
Πρβλ. σχετικώς και την παρά P. Haberlin (Das Bose. Ursprung und Bedeutung, Bern - Munchen, 1960) διάκρισιν μεταξύ "σχετικού" και "απολύτου" νοήματος (Unterschied zwischen relativem und absolutem Sinn, σελ. 77 εξ., 102 εξ.), μεταξύ "καθολικού" νοήματος και "ιδίου" νοήματος (Sinn und Eigensinn, σελ. 101 εξ.).
«Η επιστηµονικότης είναι αντιστoιχία προς την πραγματικότητα», παρατηρεί ο Ε. Fuchs, Was ist Theologie?, Tubingen, 1953, σελ. 31.
Βλ. P. Tillich, Systematische Theologie, Bd I, Stuttgart, 1956, σελ. 87. εξ.