DEVELOPMENT AND PRECODIFICATION OF A LITHOSPHERE QUESTIONNAIRE AS A TOOL IN EDUCATIONAL RESEARCH (GEOSCIENCES)
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία περιγράφονται το θεωρητικό και το τεχνικό πλαίσιο για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου στο κεφάλαιο της λιθόσφαιρας που απευθύνεται σε μαθητές της Α τάξης του γυμνασίου. Αναδεικνύεται ο πολυδιάστατος ρόλος και η σπουδαιότητα αυτού. Επίσης, εισάγεται ένας νέος τρόπος προκωδικοποίησης των ερωτήσεων ανοικτού τύπου, ο οποίος στηρίζεται στην ύπαρξη των ερωτήσεων ελέγχου. Ο “πίνακας γνωσιακού ελέγχου” προσφέρει ποσοτικά αλλά και ποιοτικά δεδομένα στην έρευνα αλλά κυρίως διαπιστώνει το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών και εάν έχει επέλθει η εννοιολογική αλλαγή για τους ζητούμενους διδακτικούς στόχους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Bakopoulou, A., Antonarakou, A., Lozios, S., & Zambetakis - Lekkas, A. (2016). DEVELOPMENT AND PRECODIFICATION OF A LITHOSPHERE QUESTIONNAIRE AS A TOOL IN EDUCATIONAL RESEARCH (GEOSCIENCES). Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρείας, 50(1), 201–208. https://doi.org/10.12681/bgsg.11720
- Ενότητα
- Διδακτική των Γεωεπιστημών
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τα παρακάτω: Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς. Οι συγγραφείς μπορούν να: Μοιραστούν — αντιγράψουν και αναδιανέμουν το υλικό με κάθε μέσο και τρόπο, Προσαρμόσουν — αναμείξουν, τροποποιήσουν και δημιουργήσουν πάνω στο υλικό.