DEVELOPMENT AND PRECODIFICATION OF A LITHOSPHERE QUESTIONNAIRE AS A TOOL IN EDUCATIONAL RESEARCH (GEOSCIENCES)


Δημοσιευμένα: Ιουλ 27, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ερωτηματολόγιο κωδικοποίηση ερωτήσεις ανοιχτού τύπου ερωτήσεις δράσης παραγωγικές ερωτήσεις διδακτική γεωλογίας
A. Bakopoulou
A. Antonarakou
S. Lozios
A. Zambetakis - Lekkas
Περίληψη

Στην παρούσα εργασία περιγράφονται το θεωρητικό και το τεχνικό πλαίσιο για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου στο κεφάλαιο της λιθόσφαιρας που απευθύνεται σε μαθητές της Α τάξης του γυμνασίου. Αναδεικνύεται ο πολυδιάστατος ρόλος και η σπουδαιότητα αυτού. Επίσης, εισάγεται ένας νέος τρόπος προκωδικοποίησης των ερωτήσεων ανοικτού τύπου, ο οποίος στηρίζεται στην ύπαρξη των ερωτήσεων ελέγχου. Ο “πίνακας γνωσιακού ελέγχου” προσφέρει ποσοτικά αλλά και ποιοτικά δεδομένα στην έρευνα αλλά κυρίως διαπιστώνει το γνωσιακό επίπεδο των μαθητών και εάν έχει επέλθει η εννοιολογική αλλαγή για τους ζητούμενους διδακτικούς στόχους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Διδακτική των Γεωεπιστημών
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Bakopoulou, A., Antonarakou, A., Lozios, S. and Zambetakis - Lekkas, A., 2015. Holistic approach
of the curriculum of Greek junior high school on lithosphere and the implementation of the
GeoCause - PaP - CoRe baseline approach on geoscience curriculum development,
(submitted to the Bulletin of the G.S.G., Annual meeting of the GSG 2015 presentation).
Cohen, L., Manion, L. and Morrison, K., 2000. Methodologia ekpaideftikis erevnas, publ.
Metaixmio, 737 pp. (in Greek).
Libarkin, J. and Anderson, S., 2005. Assessment of learning in Entry-Level Geosciences Courses:
Results from the Geoscience Concept Inventory, Journal of Geoscience Education, 53(4),
-401.
Libarkin, J.C., Anderson, S.W., Deeds, D. and Callen, B., 2006. Development of the geoscience
concept inventory, Proceedings of the National STEM Assessment Conference, Washington
DC.
Paraskevopoulos, I., 1993. Methodologia epistimonikis erevnas, vol. 2, 191 pp. (in Greek).
Vosniadou, S. and Brewer, W., 1992. Mental Models of the Earth: A Study of Conceptual Change
in Childhood, Cognitive Psychology, 24, 535-585.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)