CLASSIFICATION OF CONTENTS OF GEOSCIENSE IN SECONDARY CURRICULA IN GREECE, 1830 -2015


Δημοσιευμένα: Jul 27, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Αναλυτικό πρόγραμμα Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εκπαίδευση Γεωεπιστημών
K. Makri
S. Pavlides
Περίληψη

Τα εκπαιδευτικά συστήματα εξελίσσονται δυναμικά και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κοινωνία. Η Γεωλογία, έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί στην Ελλάδα, με βάση συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να καθοριστεί και να ερμηνευτεί η θέση της διδασκαλίας των Γεωεπιστημών στη Μέση Εκπαίδευση, από το 1830 μέχρι σήμερα, με αναφορά στις εκπαιδευτικές μεταβολές και το ιστορικό και κοινωνικό τους πλαίσιο.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Διδακτική των Γεωεπιστημών
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Antoniou, D., 1987. Programs of Secondary Education (1833-1929), Volume I, 1987-1989
(publication IAEN), Athens, (in Greek).
Antoniou, D., 1988. Programs of Secondary Education (1833-1929), Volume II, 1987-1989 Athens
(publication IAEN), Athens, (in Greek).
Antoniou, D., 1989. Programs of Secondary Education (1833-1929), Volume III, Athens 1987-1989
(publication IAEN), Athens, (in Greek).
Bernstein, B., 1991. Pedagogical codes and social control, Athens, Alexandreia.
Bouzakis, S., 1991. Modern Greek Education (1821-1985): Dependent development, Gutenberg,
Athens (in Greek).
Foteinos, D., 2004. Curricula: Ideology and political domination technology through the example of
some courses, 3rd International Congress of History of Education, Patras.
Foteinos, D., 2013. History of the curricula of secondary education 1950 - 1980, ISBN: 978-960-
-1608-3. Gutenberg Athens, (in Greek).
Matthews, M.R., 1994. Science Teaching: The Role of History and Philosophy of Science. New
York: Routledge Press
Psillos, D., Koumaras, P. and Kariotoglou, P., 1993. Construction of knowledge in classroom with
co-research teacher and student, Modern Education, Issue 70.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)