Ειδησεογραφικό περιεχόμενο και τάσεις του εκλογικού σώματος: η πρώτη περίοδος της κρίσης, 2009-2011


Опубликован: Oct 24, 2017
Μάνος Τσατσάνης
Γιάννης Τσίρμπας
Аннотация

Το άρθρο διερευνά m σχέση ειδησεογραφικού περιεχομένου και τάσεων της κοινής γνώμης στην Ελλάδα, σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο, κατά την πρώτη περίοδο της οικονομικής κρίσης, μεταξύ Ιανουαρίου 2009 και Μαρτίου 2011. Συγκεκριμένα περιγράφεται το τοπίο της πολιτικής ειδησεογραφίας της περιόδου, τόσο σε επίπεδο προβολής πολιτικών κομμάτων, όσο και σε επίπεδο θεματολογίας, καθώς και το πόσο και πώς η τηλεοπτική πολιτική ειδησεογραφία επηρεάστηκε από το πρώτο Μνημόνιο που τέμνει τη διερευνώμενη περίοδο ακριβώς στο μέσο. Ελέγχονται οι «κλασικές» υποθέσεις ότι αφενός αυξημένη ποσοτικά προβολή ενός κόμματος και αφετέρου αυξημένη πραγμάτευση θεμάτων που το κόμμα κατέχει συσχετίζονται με αυξημένες δημοσκοπικές επιδόσεις του κόμματος και εντοπίζονται ενδιαφέρουσες επιμέρους συσχετίσεις. Τέλος εξετάζεται σε ένα πρώτο επίπεδο η δυνητική επιρροή της έκθεσης στο περιεχόμενο των Μέσων στην πολιτική συμπεριφορά και εντοπίζεται μια ενδιαφέρουσα «επίδραση κυρίαρχης αφήγησης».

Article Details
  • Раздел
  • Άρθρα
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.
Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)