Διερεύνηση των απόψεων των μαθητών κατά την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης αξιοποιώντας Εξ Αποστάσεως και Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό: Η περίπτωση της διδασκαλίας της μηχανικής στη Στ’ τάξη του Δημοτικού

Περίληψη
Η παρούσα μελέτη σκοπεύει να διερευνήσει τις απόψεις των μαθητών για την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης αξιοποιώντας Εξ Αποστάσεως και Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό και διερευνητικές συνεργατικές δραστηριότητες κατά τη διδασκαλία του κεφαλαίου της μηχανικής από το μάθημα Ερευνώ και Ανακαλύπτω σε μαθητές της Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου. Παράλληλα, ερευνητικό στόχο αποτελεί και η διερεύνηση των απόψεων των μαθητών για την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού υλικού στην αυτονομία της μάθησής τους και γενικότερα για το πώς βίωσαν την ανεστραμμένη τάξη σε όλα τα στάδια υλοποίησής της.
Το άρθρο δομείται σε τέσσερα κεφάλαια, εκ των οποίων στο πρώτο γίνεται εννοιολογική οριοθέτηση του πεδίου και των βασικών εννοιών και στο δεύτερο περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας. Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παράθεση των αποτελεσμάτων της έρευνας ανά ερευνητικό ερώτημα, όπως και των συσχετίσεων των μεταβλητών που πραγματοποιήθηκαν. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της έρευνας, οι περιορισμοί στους οποίους εμπίπτει και συνάμα γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).