Ο ρόλος των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Abstract
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταλαμβάνει πλέον ένα σημαντικό κομμάτι στο σύστημα εκπαίδευσης παγκοσμίως και συμβάλλει σημαντικά στην προσπάθεια για επιμόρφωση και κατάρτιση των ενδιαφερόμενων ατόμων.
Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο παρέχει εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, επιτελεί ένα σημαντικό έργο σε αυτόν τον τομέα, έχοντας χιλιάδες εγγεγραμμένους σπουδαστές στα προγράμματά του. Έτσι είναι σημαντικό να διερευνηθούν πολλές πτυχές αυτής της διαδικασίας, ώστε να προταθούν και να εφαρμοστούν βελτιώσεις. Οι γραπτές εργασίες θεωρούνται ένα πολύ σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας, καθώς είναι εργαλεία τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση της ύλης και τελικά συμβάλλουν σημαντικά στην αποτελεσματική μάθηση των εκπαιδευόμενων.
Σε αυτήν την εργασία διερευνούνται τα οφέλη καθώς και άλλες πτυχές που προκύπτουν από τις διαδικασίες εκπόνησης των ΓΕ, οι οποίες εκπονούνται κατά την πραγματοποίηση των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ.
Για να διερευνηθούν τα παραπάνω, διαμορφώθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σχετικά ερωτήματα, το οποίο απευθύνθηκε σε φοιτητές του ΕΑΠ και τελικά εβδομήντα πέντε άτομα το συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά. Τα δεδομένα αναλύθηκαν και από τα αποτελέσματα που προέκυψαν, διαπιστώνεται ότι οι φοιτητές αναγνωρίζουν τα εκπαιδευτικά οφέλη των γραπτών εργασιών και προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες τους. Επίσης, θεωρούν ότι είναι ικανοποιημένοι από τις προσπάθειες που κάνουν κατά τη διάρκεια διαδικασίας εκπόνησης των γραπτών εργασιών.
Article Details
- How to Cite
-
Ισμυρλής Β. (2022). Ο ρόλος των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 18(2), 48–64. https://doi.org/10.12681/jode.22199
- Section
- Section 1
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.