Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Social participation through sports: Discourse analysis through innovative teaching techniques
MARIA TOLIKA, Dimitrios Karapiperis, Athanasios Tsirikas, Vassilios Verykios
Motivations and self-regulated learning in MOOCs
Ioanna Mitsoula, Anthi Karatrantou, Penny Panagiotopoulou, Christos Panagiotakopoulos
Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης
Στέφανος Ι Αρμακόλας, Ανθή Καρατράντου, Xρήστος Παναγιωτακόπουλος
Εφαρμόζοντας το μοντέλο της αντίστροφης τάξης σε ένα μάθημα Ψηφιακών Τεχνολογιών
Ιωάννης Ρίζος, Γεώργιος Κολοκοτρώνης, Αικατερίνη-Μαρία Παπανικολάου
Οι απόψεις των φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών
Εμμανουήλ Φωκίδης, Πολυξένη Καϊμάρα
Ιστορική έρευνα και ψηφιακές δεξιότητες σε πολιτιστικό πρόγραμμα για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Παναγιώτης Αναστασόπουλος, Τριανταφυλλιά Κανάρη
Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στην επικοινωνία των διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το εξωτερικό περιβάλλον σε περίοδο πανδημικής κρίσης.
Γεωργία Π. Ρογάρη, Κωνσταντίνος Γώγος, Γεωργία Προκοπιάδου, Ευαγγελία Μανούσου, Φωτεινή Κύρου
Το σχέδιο εργασίας (project) ως εργαλείο μάθησης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο
Σεβαστή Κριζίνη, Βασιλική Ιωακειμίδου, Παναγιώτα Ξανθοπούλου
Η αξιοποίηση προγραμμάτων eTwinning στη συμπληρωματική εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση.
Σταυρούλα Χαράλαμπος Αυγητίδου, Ηλίας Μαυροειδής, Σοφία Παπαδημητρίου
Μέρος δεύτερο / Section 2
Σχεδιάζοντας Ιστο-εξερευνήσεις για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ευαγγελία Καραγιάννη, Μαριάνθη Αλεξανδροπούλου