Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στην επικοινωνία των διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το εξωτερικό περιβάλλον σε περίοδο πανδημικής κρίσης.
Περίληψη
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών που έχουν ενσωματωθεί σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης δράσης, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνεται και ο τομέας της εκπαίδευσης. Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των εκπαιδευτικών συστημάτων των περισσότερων αναπτυγμένων χωρών και οι εφαρμογές τους στηρίζουν όχι μόνο την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία των σχολικών μονάδων αλλά και την επικοινωνία των διευθυντικών στελεχών με το εξωτερικό περιβάλλον. Στην παρούσα εργασία διερευνάται μέσω των αντιλήψεων των διευθυντικών στελεχών η αναγκαιότητα και η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην επικοινωνία των διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε περίοδο πανδημικής κρίσης. Επιπλέον, μελετώνται οι προτάσεις διευθυντικών στελεχών για την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών αναφορικά με την εισαγωγή της σύγχρονης εξ αποστάσεως επικοινωνίας του σχολείου με το εξωτερικό περιβάλλον του, όπως με γονείς μαθητών, με Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με την Προϊστάμενη Αρχή, κ.ά.). Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη μέθοδο του γραπτού ανώνυμου ερωτηματολογίου που δόθηκε σε διευθυντές/ντριες και υποδιευθυντές/ντριες των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αντικείμενο της έρευνας είναι η διερεύνηση της χρησιμότητας των Νέων Τεχνολογιών στην επικοινωνία των διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το εξωτερικό περιβάλλον σε περίοδο πανδημικής κρίσης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Ενότητα
- Μέρος πρώτο / Section 1
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).