open, digital, online, education, distance education

Ο ρόλος του διδάσκοντα στην υποστήριξη της αυτονομίας στην εξ αποστάσεως μαθησιακή διαδικασία


Δημοσιευμένα: Ιουν 1, 2013
Λέξεις-κλειδιά:
εξ αποστάσεως εκπαίδευση αυτονομία στη μάθηση ρόλος καθηγητή – συμβούλου διδασκόμενοι αλληλεπίδραση υποστήριξη
Ευδοκία Τσιτλακίδου
Ευαγγελία Μανούσου
Περίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάδειξη του ρόλου του διδάσκοντα στην εξΑΕ και πιο συγκεκριμένα την υποστήριξή του στην αυτονομία στη μάθηση των διδασκομένων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε αρχικά σε επίπεδο θεωρητικό με τη βοήθεια κειμένων των θεωρητικών της εκπαίδευσης και στη συνέχεια σε εμπειρικό επίπεδο μέσα από τις συνεντεύξεις των φοιτητών/τριών καθώς και των Καθηγητών – Συμβούλων της ΕΚΠ 65, για να αποτυπωθούν και να διερευνηθούν ακολούθως οι απόψεις τους σχετικά με το ρόλο του Καθηγητή - Συμβούλου και κυρίως τις δεξιότητες που χρειάζεται να έχει για να κατευθύνει και να βοηθήσει το διδασκόμενο προς την αυτονομία στη μάθηση. Η διπλωματική εργασία δίνει έμφαση στις θέσεις και τις απόψεις των καθηγητών και των φοιτητών, για να γίνει κατανοητός ο τρόπος που πραγματικά αντιλαμβάνονται την έννοια της αυτονομίας στη μάθηση και πώς αυτή πραγματικά εφαρμόζεται μέσα από το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας του Ε.Α.Π.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος πρώτο / Section 1
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Ευδοκία Τσιτλακίδου, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια
Ευαγγελία Μανούσου, ΕΑΠ
ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)