open, digital, online, education, distance education
Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology

Published: 2022-11-04

Motivations and self-regulated learning in MOOCs

Ioanna Mitsoula, Anthi Karatrantou, Penny Panagiotopoulou, Christos Panagiotakopoulos

Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης

Στέφανος Ι Αρμακόλας, Ανθή Καρατράντου, Xρήστος Παναγιωτακόπουλος

Εφαρμόζοντας το μοντέλο της αντίστροφης τάξης σε ένα μάθημα Ψηφιακών Τεχνολογιών

Ιωάννης Ρίζος, Γεώργιος Κολοκοτρώνης, Αικατερίνη-Μαρία Παπανικολάου

The utilization of the online communication of the principals of primary education schools and its contribution to distance education in a period of pandemic crisis.

Γεωργία Παναγιώτης Ρογάρη, Κωνσταντίνος Γώγος, Γεωργία Προκοπιάδου, Ευαγγελία Μανούσου, Φωτεινή Κύρου

Η αξιοποίηση προγραμμάτων eTwinning στη συμπληρωματική εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση.

Σταυρούλα Χαράλαμπος Αυγητίδου, Ηλίας Μαυροειδής, Σοφία Παπαδημητρίου

Designing WebQuests for teaching English to Students of Secondary Education

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, MARIANTHI ALEXANDROPOULOU