Η Ομότιμη Ανατροφοδότηση στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: έρευνα σε ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ
Abstract
Η Ομότιμη Ανατροφοδότηση (ΟΑ), ως διαδικασία βελτιστοποίησης προόδου μεταξύ εκπαιδευομένων, αποτελεί ένα φαινόμενο που αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια στη βιβλιογραφία της εκπαίδευσης ενηλίκων. Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), ως κύριος φορέας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα, έχει συμπεριλάβει στην πλατφόρμα του πεδία αλληλλεπίδρασης μεταξύ των φοιτητών. Στη βιβλιογραφία ωστόσο δεν καταγράφεται ο ρόλος και η σημασία της ΟΑ στο ΕΑΠ. Το ερευνητικό αυτό ερώτημα διερευνάται μεταξύ σκόπιμου δείγματος πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών του έτους 2016-2017 με προφορικές και γραπτές συνεντεύξεις. Η ποιοτική μεθοδολογία αναπτύσσεται πάνω στον Συστηματικό Σχεδιασμό Θεμελιωμένης Θεωρίας, με την παράλληλη αξιοποίηση αναδυόμενων κωδικών, για την ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων. Τα ευρήματα υποδεικνύουν τον επικουρικό αλλά σημαντικό ρόλο της ΟΑ στην αυτομάθηση.
Article Details
- How to Cite
-
Καλοπανά Μ. Π. (2022). Η Ομότιμη Ανατροφοδότηση στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: έρευνα σε ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 18(1), 235–254. https://doi.org/10.12681/jode.22882
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.