Εξ αποστάσεως συμβουλευτική και κινητοποίηση μέσω βίντεο-παρεμβάσεων στο πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης
Abstract
Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται τη χρήση ΤΠΕ, με έμφαση στο βίντεο ως εργαλείο υποστήριξης της εκπαιδευτικής και συμβουλευτικής πρακτικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εστιάζει στο επιστημονικό πεδίο της Οικονομίας και Διοίκησης και εξετάζει το βαθμό κινητοποίησης των ενδιαφερομένων για εκπαίδευση σε αυτόγια περαιτέρω δραστηριοποίηση μετά την παρακολούθηση του βίντεο. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση πέντε σεναρίων υποστήριξης των φοιτητών πάνω στους βασικότερους προβληματισμούς τους σχετικά με το πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης. Η συμβουλευτική παρέμβαση περιελάμβανε την αξιολόγηση της συμβολής του βίντεο στην κινητοποίηση των εκπαιδευομένων μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης επιβεβαιώνουν τη δύναμη και ελκυστικότητα της κινούμενης εικόνας στην παραγωγή νοημάτων που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της συμβουλευτικής παρέμβασης και οδηγούν στην κινητοποίηση των ενδιαφερομένων για περαιτέρω μελέτη και δραστηριοποίηση στο πεδίο ενδιαφέροντός τους.
Article Details
- How to Cite
-
Αρμακόλας Σ. Ι., & Καρφάκη Ε. (2020). Εξ αποστάσεως συμβουλευτική και κινητοποίηση μέσω βίντεο-παρεμβάσεων στο πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 16(2), 128–141. https://doi.org/10.12681/jode.23150
- Issue
- Vol. 16 No. 2 (2020)
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.