Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης
Abstract
Η διαδικτυακή εκπαίδευση φέρεται ήδη να χρησιμοποιείται στα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο για την εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των αναγκών εισόδου στο επάγγελμα αλλά και για την δια βίου κατάρτισή τους. Η τηλεδιάσκεψη μπορεί να αποτελέσει το πλέον κατάλληλο εργαλείο ανανέωσης των γνώσεων, απόκτησης επαγγελματικών δεξιοτήτων, εκσυγχρονισμού των μεθόδων διδασκαλίας, σύμφωνα με τις νέες επιστημονικές μεθόδους για μια οργανωμένη, ποιοτική, επιστημονικά συνεπή και συνεχή κατάρτιση των εκπαιδευτικών, ενταγμένο στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Ο στόχος αυτής της μελέτης ήταν να προσδιορίσει τον βαθμό που οι εκπαιδευόμενοι αναγνωρίζουν τη μαθησιακή αξία των παιδαγωγικών παραγόντων σε περιβάλλοντα μέσω τηλεδιάσκεψης καθώς και την επίδρασή τους στη αποτελεσματικότητα της τηλεδιάσκεψης. Χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού σχεδιασμού είναι επιβεβλημένη. Μέσω αυτού δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα.
Article Details
- How to Cite
-
Αρμακόλας Σ. Ι., Καρατράντου Α., & Παναγιωτακόπουλος X. (2022). Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 18(2), 65–82. https://doi.org/10.12681/jode.26952
- Section
- Section 1
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.