open, digital, online, education, distance education

Έρευνα για την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός Πληροφοριακού Συστήματος καταγραφής εξοπλισμού Εργαστηριακού Κέντρου


Ευστράτιος Ντουμανάκης
https://orcid.org/0000-0002-1671-9330
Χρήστος Σαμαράς
Μαρία Νιάρη
https://orcid.org/0000-0001-6084-5206
Βασίλειος Βερύκιος
Απόστολος Τσαγκάρης
Βλάσιος Κουτσούκος
Resumen

Η εργασία αυτή αφορά τη διερεύνηση της αναγκαιότητας δημιουργίας ενός καινοτόμου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης Εργαστηριακού Κέντρου που να αφορά τη διαδικασία απογραφής και διαγραφής υλικών και εξοπλισμού των εργαστηριακών υποδομών του Κέντρου. Τα Εργαστηριακά Κέντρα (ΕΚ) διαχειρίζονται εκπαιδευτικό προσωπικό, μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων και ένα τεράστιο εξοπλισμό κατανεμημένο στα εργαστήρια κατεύθυνσης ειδικοτήτων που έχει στην κατοχή του το Κέντρο. Η ανάγκη διερεύνησης της δημιουργίας ενός δομημένου Πληροφοριακού Συστήματος προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις ενός Εργαστηριακού Κέντρου προκύπτει από την έλλειψη οποιουδήποτε τέτοιου συστήματος από την υπάρχουσα διοικητική δομή των Εργαστηριακών Κέντρων της χώρας, με αποτέλεσμα την χειρόγραφη ή και μερικώς ηλεκτρονική μέχρι σήμερα απογραφή και διαγραφή των υλικών και του εξοπλισμού με διαφορετικούς από ΕΚ σε ΕΚ τρόπους.

Article Details
  • Sección
  • Μέρος πρώτο / Section 1
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Citas
Haner, U. (2002) Innovation Quality: A conceptual framework. Institute for Human Factors and Technology Management, University of Stuttgart, Nobelstr. 12, D-70569 Stuttgart, Germany.
Johnson L., Adams-Becker S., Estrada V., Freeman A., Kampylis P., Vuorikari R. & Punie Y. (2014) Horizon Report Europe > 2014 Schools Edition. Luxembourg: Publications Office of the European Union, & Austin, Texas: The New Media Consortium.
Omachonu, V., Einspruch, N. (2010) Innovation in Healthcare Delivery Systems: A conceptual framework. Department of Industrial Engineering, Department of Electrical and Computer Engineering, University of Miami, Florida, USA.
Αθανασίου, Λ. (2007). Μέθοδοι και τεχνικές έρευνας στις επιστήμες της αγωγής: ποσοτικές και ποιοτικές προσεγγίσεις. Ιωάννινα: Εφύρα.
Παρασκευόπουλος, Ι. (1993). Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας. Αθήνα.
Σαμαράς, Χ., Καρπέτης, Ν., Κοτσαγεωργίου, Σ., Τόσκας, Δ., Παπαιγνατίου, Κ. (2013). Εφαρμογή: Σχολική Διαφάνεια. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Προκλήσεις και Προοπτικές», Πανεπιστήμιο Μακεδονία 2013.
Σαμαράς, Χ., Ντουμανάκης, Ε., Τσαγκάρης, Α., Βερύκιος, Β., Ηλιόπουλος, Δ., Κουτσούκος, Β. & Νιάρη, Μ. (2018). Το Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηριακού Κέντρου. 2o Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής, «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης», 27-29 Απριλίου 2018, Δράμα.
Artículos más leídos del mismo autor/a