Μαθήματα αρχαίας Ιστορίας με τη Μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Аннотация
Το παρόν άρθρο εστιάζει στην προσπάθεια σχεδιασμού και οργάνωσης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Ιστορίας της Α’ τάξης του Γενικού Λυκείου με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, την εποχή της πανδημίας, την άνοιξη του 2020. Στην αρχή παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο, που περιγράφει τις αρχές στις οποίες στηρίχτηκε ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού υλικού. Βασική αρχή αποτέλεσε το αξίωμα ότι η γνώση δε μεταφέρεται από μία πηγή σε μία άλλη, αλλά ανακαλύπτεται μέσα από συγκεκριμένες και επιλεγμένες μαθησιακές πρακτικές. Ακολουθεί η περιγραφή της εφαρμογής, που ολοκληρώνεται με την καταγραφή των απόψεων και των επιδόσεων των ίδιων των μαθητών: οι μαθητές ανταποκρίθηκαν στην προσπάθεια και φάνηκαν να μένουν ικανοποιημένοι Η εφαρμογή ανέδειξε το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να είναι αποτελεσματική κάτω από προϋποθέσεις. Μία πολύ σημαντική προϋπόθεση αποτελεί το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται να μην περιλαμβάνει μόνο το τι θα μάθει ο μαθητής, αλλά να ενεργοποιεί και τη διαδικασία της μάθησης.
Article Details
- Как цитировать
-
- Выпуск
- Том 17 № 1 (2021)
- Раздел
- Μέρος πρώτο / Section 1