Απόψεις επιμορφούμενων εκπαιδευτικών ως προς την ικανοποίησή τους από τα στοιχεία του έντυπου εξ αποστάσεως επιμορφωτικού υλικού Μια εμπειρική έρευνα
Аннотация
Το αίσθημα της ικανοποίησης των επιμορφούμενων διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στη μάθηση. Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εξ αποστάσεως επιμορφούμενων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για τα στοιχεία του έντυπου υλικού, που συντελούν στην ικανοποίησή τους. Πραγματοποιήθηκε μια έρευνα επισκόπησης, με δείγμα 44 εκπαιδευτικούς της ΠΕ Θεσσαλίας. Το εργαλείο της έρευνας ήταν το ανώνυμο, ατομικό και διαδικτυακό ερωτηματολόγιο. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η ικανοποίηση σχετίζεται θετικά με την ύπαρξη χρήσιμων, βιωματικών και ενδιαφερόντων περιεχομένων, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιμορφούμενων, έχουν σαφείς οδηγίες και προάγουν τον έλεγχο μάθησης, την εξατομικευμένη μάθηση, την αξιολόγηση και την αλληλεπίδραση με τον διδάσκοντα, τους επιμορφούμενους και το υλικό. Επίσης, δείχνουν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση της ικανοποίησης με το φιλικό ύφος, το άμεσο ύφος, την απλή διαλογική μορφή, τη σύνθετη διαλογική μορφή, την ύπαρξη προκείμενων, μετακείμενων, διακείμενων, επικείμενων, παρακείμενων, περικείμενων, πολυκείμενων, οπτικών απεικονίσεων και εφαρμογής χρώματος. Τα αποτελέσματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη βελτίωση της ποιότητας του έντυπου εξ αποστάσεως επιμορφωτικού υλικού.
Article Details
- Как цитировать
-
- Раздел
- Άρθρα
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).