Καταναλωτικές Συνήθειες της Γενιάς Ζ (Generation Z)


Κατερίνα Λεονταρίδη
Γιώργος Μαυρόγιαννης
Ανδρομάχη Μακρή
Γιάννης Λαούδης
Abstract

Η εργασία μας αφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά στη Γενιά Z (GenZ). Στόχος μας είναι να αναλυθούν οι  παράγοντες και οι συνήθεις που επηρεάζουν τους καταναλωτές της γενιάς Ζ. Δημιουργήσαμε στο ψηφιακό εργαλείο «Goοgle Forms», ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θέσαμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες  αυτής της γενιάς. Η ομάδα μας μοίρασε αυτό το ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά και λάβαμε αποτελέσματα από 50 άτομα, ηλικίας 12 έως 18 ετών. Μέσα από αυτές λάβαμε σημαντικά αποτελέσματα που εξηγούν τον τρόπο σκέψης των ατόμων  αυτής της γενιάς σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης. 

Article Details
  • Section
  • Greece
Downloads
Download data is not yet available.
References
Gen Z's Financial Priorities, Barriers & The Path Forward.
ey%20Habits%202022%20Gen%20Z%20Survey%20Fact%20Sheet.pdf