Καταναλωτικές Συνήθειες της Γενιάς Ζ (Generation Z)


Πρακτικά του Μαθητικού Συνεδρίου ΙΔΕΑ που διοργάνωσε η Ελληνογερμανική Αγωγή. Στόχος του συνεδρίου ήταν να προσομοιώσει ένα επιστημονικό συνέδριο, να ενθαρρύνει τους μαθητές στην επιστημονική έρευνα, στη συγγραφή και στην παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης ερευνητικής εργασίας.Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους, με προφορικές εισηγήσεις ή αναρτημένες παρουσιάσεις, τις οποίες εκπόνησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των καθηγητών τους.
Δημοσιευμένα: mar 31, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
καταναλωτική συμπεριφορά
Κατερίνα Λεονταρίδη
Γιώργος Μαυρόγιαννης
Ανδρομάχη Μακρή
Γιάννης Λαούδης
Περίληψη

Η εργασία μας αφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά στη Γενιά Z (GenZ). Στόχος μας είναι να αναλυθούν οι  παράγοντες και οι συνήθεις που επηρεάζουν τους καταναλωτές της γενιάς Ζ. Δημιουργήσαμε στο ψηφιακό εργαλείο «Goοgle Forms», ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θέσαμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες  αυτής της γενιάς. Η ομάδα μας μοίρασε αυτό το ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά και λάβαμε αποτελέσματα από 50 άτομα, ηλικίας 12 έως 18 ετών. Μέσα από αυτές λάβαμε σημαντικά αποτελέσματα που εξηγούν τον τρόπο σκέψης των ατόμων  αυτής της γενιάς σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης.  


 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Greece
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Gen Z's Financial Priorities, Barriers & The Path Forward.
ey%20Habits%202022%20Gen%20Z%20Survey%20Fact%20Sheet.pdf