Καταναλωτικές Συνήθειες της Γενιάς Ζ (Generation Z)


Πρακτικά του Μαθητικού Συνεδρίου ΙΔΕΑ που διοργάνωσε η Ελληνογερμανική Αγωγή. Στόχος του συνεδρίου ήταν να προσομοιώσει ένα επιστημονικό συνέδριο, να ενθαρρύνει τους μαθητές στην επιστημονική έρευνα, στη συγγραφή και στην παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης ερευνητικής εργασίας.Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους, με προφορικές εισηγήσεις ή αναρτημένες παρουσιάσεις, τις οποίες εκπόνησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των καθηγητών τους.
Опубликован: Μαρ 31, 2023
Κατερίνα Λεονταρίδη
Γιώργος Μαυρόγιαννης
Ανδρομάχη Μακρή
Γιάννης Λαούδης
Аннотация

Η εργασία μας αφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά στη Γενιά Z (GenZ). Στόχος μας είναι να αναλυθούν οι  παράγοντες και οι συνήθεις που επηρεάζουν τους καταναλωτές της γενιάς Ζ. Δημιουργήσαμε στο ψηφιακό εργαλείο «Goοgle Forms», ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θέσαμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες  αυτής της γενιάς. Η ομάδα μας μοίρασε αυτό το ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά και λάβαμε αποτελέσματα από 50 άτομα, ηλικίας 12 έως 18 ετών. Μέσα από αυτές λάβαμε σημαντικά αποτελέσματα που εξηγούν τον τρόπο σκέψης των ατόμων  αυτής της γενιάς σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης.  


 

Article Details
  • Раздел
  • Greece
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.
Библиографические ссылки
Gen Z's Financial Priorities, Barriers & The Path Forward.
ey%20Habits%202022%20Gen%20Z%20Survey%20Fact%20Sheet.pdf