Διερεύνηση μεταψηφιδώσεων και ισομετριών με το μαθηματικό παιχνίδι Wizzle
Abstract
Οι συμμετρίες παίζουν σημαντικό ρόλο στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον καθώς και στον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται και λειτουργεί ο άνθρωπος και βρίσκονται στο παρασκήνιο και στο υπόβαθρο της γεωμετρικής σκέψης. Τα Wizzle είναι μαθηματικά παιχνίδια που οπτικοποιούν τις συμμετρίες και πιο συγκεκριμένα τις μαθηματικές ιδέες των ισομετριών και των ψηφιδώσεων. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας χρησιμοποιούμε ένα μοντέλο του μαθηματικού παιχνιδιού Wizzle για να διερευνήσουμε τις μεταψηφίδες και τις μεταψηφιδώσεις της ομάδας συμμετρίας p4 και τις ισομετρίες που υλοποιούνται σε αυτές τις μεταψηφιδώσεις.
Article Details
- How to Cite
-
Ανθοπούλου Β., Ασημακόπουλος Γ., Γάσπαρης Γ., Γεωργιάδης Μ., Γουνοπούλου Μ., Καρυπίδης Μ., Κουτράκης Π., Μουτούδη Δ., Παπαβασιλείου Σ., Πειστικού Φ., Φωτιάδης Α., Χώρη Α., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Ν. Τ., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Ά. Μ., & Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Κ. Β. (2025). Διερεύνηση μεταψηφιδώσεων και ισομετριών με το μαθηματικό παιχνίδι Wizzle. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43639
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).