test Διερεύνηση μεταψηφιδώσεων και ισομετριών με το μαθηματικό παιχνίδι Wizzle|Open Schools Journal for Open Science

Διερεύνηση μεταψηφιδώσεων και ισομετριών με το μαθηματικό παιχνίδι Wizzle


Βασιλεία Ανθοπούλου
Γεώργιος Ασημακόπουλος
Γεώργιος Γάσπαρης
Μάριος Γεωργιάδης
Μυρτώ Γουνοπούλου
Μάριος Καρυπίδης
Παρασκευάς Κουτράκης
Δέσποινα Μουτούδη
Σόνια Παπαβασιλείου
Φανή Πειστικού
Αναστάσιος Φωτιάδης
Αικατερίνη Χώρη
Νικόλαος Τερψιάδης Επιβλέπων εκπαιδευτικός
Άννα Ματσιώρη Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός
Κυριακή Βασιλού Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός
Abstract

Οι συμμετρίες παίζουν σημαντικό ρόλο στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον καθώς και στον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται και λειτουργεί ο άνθρωπος και βρίσκονται στο παρασκήνιο και στο υπόβαθρο της γεωμετρικής σκέψης. Τα Wizzle είναι μαθηματικά παιχνίδια που οπτικοποιούν τις συμμετρίες και πιο συγκεκριμένα τις μαθηματικές ιδέες των ισομετριών και των ψηφιδώσεων. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας χρησιμοποιούμε ένα μοντέλο του μαθηματικού παιχνιδιού Wizzle για να διερευνήσουμε τις μεταψηφίδες και τις μεταψηφιδώσεις της ομάδας συμμετρίας p4 και τις ισομετρίες που υλοποιούνται σε αυτές τις μεταψηφιδώσεις.

Article Details
  • How to Cite
  • Ανθοπούλου Β., Ασημακόπουλος Γ., Γάσπαρης Γ., Γεωργιάδης Μ., Γουνοπούλου Μ., Καρυπίδης Μ., Κουτράκης Π., Μουτούδη Δ., Παπαβασιλείου Σ., Πειστικού Φ., Φωτιάδης Α., Χώρη Α., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Ν. Τ., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Ά. Μ., & Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Κ. Β. (2025). Διερεύνηση μεταψηφιδώσεων και ισομετριών με το μαθηματικό παιχνίδι Wizzle. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43639
  • Section
  • Greece
Downloads
Download data is not yet available.
References
Baloglou, G. (2007). Isometrica. New York: SUNY Oswego.
Chang, W. (2018). Application of Tessellation in Architectural Geometry Design. E3S Web of Conferences 38: 03015. http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/20183803015.
Cox, C. D., Cheon, J., Crooks, S. M. & Lee, J. (2017). Use of Entertainment Elements in an Online Video Mini-Series to Train Pharmacy Preceptors. American Journal of Pharmaceutical Education, 81(1): 12.
Coxeter, H. S. M. (1973). Section IV: Tessellations and Honeycombs. Regular Polytopes. Dover Publications.
Dehane, S. (2005). Evolution of Human Cortical Circuits for Reading and Arithmetic: The "Neuronal Recycling" Hypothesis. S. Dehaene, J.R. Duhamel, M.D. Hauser & G. Rizzolatti (Eds): From Monkey Brain to Human Brain: A Fyssen Foundation Symposium. Cambridge, MA: Bradford Books-The MIT Press. DOI: https://doi.org/10.7551/mitpress/3136.001.0001
Dandashi, A., Karkar, A. G., Saad, S., Barhoumi, Z., Al-Jaam, J. & Saddik, A. El (2015). Enhancing the Cognitive and Learning Skills of Children with Intellectual Disability through Physical Activity and Edutainment Games. International Journal of Distributed Sensor Networks. 11(6): 165165.
Djaouti, D., Alvarez, J. & Jessel, J. P. (2015). Classifying Serious Games: the G/P/S model. DOI:10.4018/978-1-60960-495-0.CH006
Mithen, S. (2010). Η προϊστορία του νου. Αθήνα: Εκδόσεις Βάνιας.
Pelegrin, J. (1993). A framework for analysing prehistoric stone tool manufacture and a tentative application to some early stone industries. In A. Berthelet & J. Chavaillon (eds): The use of tools by human and non-human primates (pp.302-314). Oxford: Clarendon Press. DOI:10.1093/acprof:oso/9780198522638.003.0018
Schattschneider, D. (2004). M.C. Escher, Visions of Symmetry. New York: Harry N. Abrams, Inc.
Stevens, P. (1985). Handbook of regular patterns: An introduction to symmetry in two dimensions. Massachusetts: The MIT Press.
Τερψιάδης, Ν. (2023). Ένα μαθηματικό παιχνίδι σκέψης και δημιουργικότητας. Πρακτικά 38ου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας. Αθήνα: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.