Η μαγεία της επαυξημένης πραγματικότητας


Cover Page
Δημοσιευμένα: Dec 11, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη Πραγματικότητα, Γραφικά Πραγματικού Χρόνου, Ανάλυση Εικόνας, Προγραμματισμός, Processing
Σοφία Γεράρδη
Μαρία Παναγιώτα Κεφαλιακού
Σοφία Θεοδώρα Μαρινέλλη
Αλεξάνδρα Μπεκρή
Ιωάννα Μουντράκη
Μαρία Βασιλική Ξενιώτη
Καρακερέζης Στέφανος Επιβλέπων εκπαιδευτικός
Περίληψη

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα ή όπως είναι ο αγγλικός όρος Augmented Reality συνδυάζει δύο διαφορετικούς κόσμους, τον πραγματικό και τον εικονικό-ψηφιακό κόσμο, χωροθετώντας τους όμως στις 3 διαστάσεις του πραγματικού χώρου και σε πραγματικό χρόνο. Η Επαυξημένη Πραγματικότητα επιτρέπει στον άνθρωπο να αισθάνεται τον πραγματικό κόσμο με όλες τις αισθήσεις του και επιπλέον προσθέτει σε αυτόν εικονικά στοιχεία. Κατά κάποιο τρόπο, τα φυσικά δεδομένα-εμπειρίες που έχει στη διάθεσή του ο άνθρωπος μέσω των αισθήσεών του,  εμπλουτίζονται με ψηφιακές πληροφορίες, αλλά και το αντίστροφο. Ο άνθρωπος μπορεί να διαδράσει με τον ψηφιακό κόσμο που βλέπει και να προκαλέσει αλλαγές στον φυσικό κόσμο που αισθάνεται. Στην εργασία μας κάνουμε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζουμε τον σχεδιασμό μιας δικής μας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας, του “αόρατου πληκτρολογίου”.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Greece
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Μουστάκας, Κ., Παλιόκας, Ι. Τσακίρης, Α., & Τζοβάρας Δ. (2015), Επαυξημένη Πραγματικότητα, ανάκτηση από http://repfiles.kallipos.gr/html_books/50/Chapter_10
Σπηλιώτη, Π., Τσιμπίδη, Α. (2015). Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας, Τεχνολογικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδας, Πτυχιακή εργασία, σσ. 34-45
Aggarwal, R., Singhal, A. (2019). Augmented Reality and its effect on our life. 9th International Conference on Cloud Computing, Data Science & Engineering, p.510-514
Arena, F., Collotta, M., Pau, G., & Termine, F. (2022). An Overview of Augmented Reality. Computers 2022, 11, 28.