Τα χημικά στοιχεία και η ονομασία τους. Μία ιστορική αναδρομή.
Resumen
προέλευση και η δομή της ύλης απασχόλησε τον άνθρωπο από πολύ παλιά. Ο Δημόκριτος, ο Εμπεδοκλής και ο Αριστοτέλης είναι από τους πρώτους φιλοσόφους που ασχολήθηκαν με την προέλευση της ύλης. Με το πέρασμα των αιώνων πολλοί φιλόσοφοι και επιστήμονες της εποχής ασχολήθηκαν και συνέβαλαν στην διαμόρφωση των σημερινών απόψεων. Ο Lavoisier και ο Mendeleev ήταν δύο προσωπικότητες που έκαναν τα αποφασιστικά βήματα για την ταξινόμηση της ύλης. Οι πιο απλές ουσίες, τα χημικά στοιχεία, ταξινομούνται στον Περιοδικό Πίνακα και είναι σήμερα 120, φυσικά και τεχνητά.
Ο συμβολισμός αυτών των βασικών ουσιών πέρασε από διάφορα στάδια, από κάποια εμπειρικά, βιωματικά σύμβολα στα πρώτα χρόνια της Χημείας μέχρι την σύγχρονη μορφή συμβολισμού, την οποία πρότεινε ο Σουηδός επιστήμονας
Article Details
- Cómo citar
-
Τούνη Μ., Φλώρου Κ., & Γεωργολιός Ν. (2020). Τα χημικά στοιχεία και η ονομασία τους. Μία ιστορική αναδρομή. Open Schools Journal for Open Science, 3(7). https://doi.org/10.12681/osj.24349
- Número
- Vol. 3 Núm. 7
- Sección
- Greece
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).