Πρόταση για ένα πραγματιστικό πλαίσιο δόμησης παιδαγωγικών φαινομένων
Περίληψη
-
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σοφός Α. (2022). Πρόταση για ένα πραγματιστικό πλαίσιο δόμησης παιδαγωγικών φαινομένων. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 2(1), 86–90. https://doi.org/10.12681/revmata.30952
- Τεύχος
- Τόμ. 2 Αρ. 1 (2006)
- Ενότητα
- Διάλογος
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.