Η Εννοιολογική Χαρτογράφηση σε Hλεκτρονικά Περιβάλλοντα: Μια Εναλλακτική Στρατηγική Μάθησης
Περίληψη
Σε αυτό το άρθρο μελετάται η Εννοιολογική Χαρτογράφηση ως γνωστικό εργαλείο μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και o υποστηρικτικός ρόλος των Νέων Μέσων (Η/Υ, λογισμικά, διαδίκτυο) για την εκπόνηση εκπαιδευτικών σεναρίων βασιζόμενα σε αυτήν. Η μελέτη αυτή στηρίχθηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση 27 ερευνών τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή σχετική βιβλιογραφία, έτσι ώστε να αναδειχθεί το πλαίσιο που στηρίζει θεωρητικά την εφαρμογή της Εννοιολογικής Χαρτογράφησης. Η περιγραφή και η ερμηνεία των αποτελεσμάτων αυτής της βιβλιογραφικής έρευνας οδήγησε στο να διαφανεί η δυνατότητα αξιοποίησης της διδακτικής αυτής τεχνικής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (α/βάθμια, β/βάθμια, γ/βάθμια, δια βίου μάθηση), σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα (Γλώσσα, Ιστορία, Βιολογία, κ.ά.) των αντίστοιχων αναλυτικών προγραμμάτων τους, όπωε επίσης και η πολυεπίπεδη χρήση της στην εκπαιδευτική διαδικασία ως εργαλείο (μάθησης, διδακτικό, αξιολόγησης, μεταγνωστικό, συνεργατικότητας, ερευνητικό, κ.ά.).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σοφός Α., & Λιάπη Β. (2022). Η Εννοιολογική Χαρτογράφηση σε Hλεκτρονικά Περιβάλλοντα: Μια Εναλλακτική Στρατηγική Μάθησης. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 4(1), 59–78. https://doi.org/10.12681/revmata.31059
- Τεύχος
- Τόμ. 4 Αρ. 1 (2009)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.