Πορείες Μάθησης Δίγλωσσων Μαθητών στο Ελληνικό Σχολείο. Ζητήματα Γλώσσας και Ταυτότητας


Δημοσιευμένα: Αυγ 11, 2022
Νικόλαος Στόγιος
Περίληψη

Η συγκεκριμένη εργασία μελέτησε τις πορείες μάθησης των μη ελληνικής καταγωγής μαθητών στο κοινωνικό και σχολικό πλαίσιο της πόλης της Ρόδου. Σκοπός της ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός βελτιστοποίησης των ακαδημαϊκών επιδόσεων των συγκεκριμένων μαθητών στη βάση της αξιοποίησης των πρώτων τους γλωσσών, της θετικής νοηματοδότησης του πολιτισμικού τους κεφαλαίου και της αξιοποίησης των γνώσεων, τις οποίες φέρουν από τις χώρες καταγωγής τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Προσκήνιο
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.