Πορείες Μάθησης Δίγλωσσων Μαθητών στο Ελληνικό Σχολείο. Ζητήματα Γλώσσας και Ταυτότητας


Νικόλαος Στόγιος
Abstract

Η συγκεκριμένη εργασία μελέτησε τις πορείες μάθησης των μη ελληνικής καταγωγής μαθητών στο κοινωνικό και σχολικό πλαίσιο της πόλης της Ρόδου. Σκοπός της ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός βελτιστοποίησης των ακαδημαϊκών επιδόσεων των συγκεκριμένων μαθητών στη βάση της αξιοποίησης των πρώτων τους γλωσσών, της θετικής νοηματοδότησης του πολιτισμικού τους κεφαλαίου και της αξιοποίησης των γνώσεων, τις οποίες φέρουν από τις χώρες καταγωγής τους.

Article Details
  • Section
  • Προσκήνιο
Downloads
Download data is not yet available.