Πορείες Μάθησης Δίγλωσσων Μαθητών στο Ελληνικό Σχολείο. Ζητήματα Γλώσσας και Ταυτότητας
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία μελέτησε τις πορείες μάθησης των μη ελληνικής καταγωγής μαθητών στο κοινωνικό και σχολικό πλαίσιο της πόλης της Ρόδου. Σκοπός της ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός βελτιστοποίησης των ακαδημαϊκών επιδόσεων των συγκεκριμένων μαθητών στη βάση της αξιοποίησης των πρώτων τους γλωσσών, της θετικής νοηματοδότησης του πολιτισμικού τους κεφαλαίου και της αξιοποίησης των γνώσεων, τις οποίες φέρουν από τις χώρες καταγωγής τους.
Article Details
- How to Cite
-
Στόγιος Ν. (2022). Πορείες Μάθησης Δίγλωσσων Μαθητών στο Ελληνικό Σχολείο. Ζητήματα Γλώσσας και Ταυτότητας. Pedagogical Trends in the Aegean, 4(1), 119–121. https://doi.org/10.12681/revmata.31063
- Issue
- Vol. 4 No. 1 (2009)
- Section
- Προσκήνιο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Download data is not yet available.