Πώς Αξιολογούν τα Μαθήματα που Διδάσκονται οι Μαθητές των Τριών Τελευταίων Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Τα Αποτελέσματα μίας Εμπειρικής Έρευνας
Περίληψη
Σκοπός της έρευνας είναι να δείξει πώς οι μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου αξιολόγησαν εννέα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης κατηγοριοποιήθηκαν κατά φύλο και αποτιμώνται σε συνδυασμό με την τάξη στην οποία φοιτούν οι μαθητές, τον τόπο όπου διαμένουν και το επίπεδο εκπαίδευσης των γονέων τους. Με τη βοήθεια μεθόδων της Ανάλυσης Δεδομένων διερευνάται η συσχέτιση όλων των υπεισερχομένων μεταβλητών και επιχειρείται μια ταξινόμηση των μαθητών του δείγματος με βάση το μεγαλύτερο αριθμό κοινών απαντήσεων που έδωσαν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αθανασιάδης Η. (2022). Πώς Αξιολογούν τα Μαθήματα που Διδάσκονται οι Μαθητές των Τριών Τελευταίων Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Τα Αποτελέσματα μίας Εμπειρικής Έρευνας. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 4(1), 88–100. https://doi.org/10.12681/revmata.31064
- Τεύχος
- Τόμ. 4 Αρ. 1 (2009)
- Ενότητα
- Προσκήνιο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.