Πώς Αξιολογούν τα Μαθήματα που Διδάσκονται οι Μαθητές των Τριών Τελευταίων Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Τα Αποτελέσματα μίας Εμπειρικής Έρευνας
Abstract
Σκοπός της έρευνας είναι να δείξει πώς οι μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου αξιολόγησαν εννέα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης κατηγοριοποιήθηκαν κατά φύλο και αποτιμώνται σε συνδυασμό με την τάξη στην οποία φοιτούν οι μαθητές, τον τόπο όπου διαμένουν και το επίπεδο εκπαίδευσης των γονέων τους. Με τη βοήθεια μεθόδων της Ανάλυσης Δεδομένων διερευνάται η συσχέτιση όλων των υπεισερχομένων μεταβλητών και επιχειρείται μια ταξινόμηση των μαθητών του δείγματος με βάση το μεγαλύτερο αριθμό κοινών απαντήσεων που έδωσαν.
Article Details
- How to Cite
-
Αθανασιάδης Η. (2022). Πώς Αξιολογούν τα Μαθήματα που Διδάσκονται οι Μαθητές των Τριών Τελευταίων Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Τα Αποτελέσματα μίας Εμπειρικής Έρευνας. Pedagogical Trends in the Aegean, 4(1), 88–100. https://doi.org/10.12681/revmata.31064
- Issue
- Vol. 4 No. 1 (2009)
- Section
- Προσκήνιο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Download data is not yet available.