Ψυχολογική Εξουσιοδότηση και συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά
Περίληψη
Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της συνολικής επαγγελματικής ικανοποίησης και της ψυχολογικής εξουσιοδότησης των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά ειδικότητα. Το δείγμα αποτελούνταν από 226 εκπαιδευτικούς (Ν=226), που εργάζονταν σε σχολεία του Νομού Καβάλας. Οι 164 από αυτούς ήταν δάσκαλοι, οι 22 νηπιαγωγοί, οι 17 ξένων γλωσσών, οι 16 φυσικής αγωγής και οι 7 μουσικής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι παράγοντες της «Ψυχολογικής εξουσιοδότησης» «Εσωτερίκευση στόχων» και «Αντιλαμβανόμενη Ικανότητα» σχετίζονται θετικά με τη «Συνολική επαγγελματική ικανοποίηση». Επιπλέον διαπιστώθηκε η ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφορών μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων, τόσο στην επαγγελματική ικανοποίηση όσο και στην ψυχολογική εξουσιοδότηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Δημητριάδης Σ., & Παπαδόπουλος Δ. (2022). Ψυχολογική Εξουσιοδότηση και συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά . Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 6(1), 33–45. https://doi.org/10.12681/revmata.31127
- Τεύχος
- Τόμ. 6 Αρ. 1 (2013)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.