Το Ολοήμερο σχολείο- μια καινοτομία στην Εκπαίδευση
Περίληψη
Το Ολοήμερο Σχολείο αποτελεί μια καινοτομία για την Εκπαίδευση με συγκεκριμένους παιδαγωγικούς και κοινωνικούς στόχους καθώς καλείται να ικανοποιήσει τις ανάγκες που δημιουργούνται στα πλαίσια της οικογένειας όταν οι γονείς είναι εργαζόμενοι. Στην ηλικία των μαθητών του Δημοτικού σχολείου είναι βασικό να παρέχεται η δυνατότητα της δημιουργικής αξιοποίησης του χρόνου μετά από την ολοκλήρωση των μαθημάτων της Πρωινής ζώνης με παράλληλη προετοιμασία των εργασιών της επόμενης ημέρας και φυσικά η χαλάρωση και η σίτιση σε συγκεκριμένες ώρες και κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους. Εμείς καλούμαστε να ικανοποιήσουμε αυτές τις ανάγκες και να δώσουμε ένα ουσιαστικό περιεχόμενο στο θεσμό του Ολοήμερου Σχολείου ώστε να μην αποτελεί μόνο ένα τυπικό χώρο εκπαίδευσης αλλά ένα χώρο χαράς, γνώσης και ουσιαστικής μάθησης και παράλληλα να λειτουργεί ως αντισταθμιστικός παράγοντας στις εκπαιδευτικές ανισότητες που προκύπτουν από τα διαφορετικά περιβάλλοντα που προέρχονται οι μαθητές μας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Διακογεωργίου Α. (2022). Το Ολοήμερο σχολείο- μια καινοτομία στην Εκπαίδευση. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 6(1), 46–57. https://doi.org/10.12681/revmata.31128
- Τεύχος
- Τόμ. 6 Αρ. 1 (2013)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.