Κριτική θεώρηση της οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Περίληψη
Το άρθρο, με αφόρμηση το κείμενο της Αναστασίας Τσαμπαρλή στην ενότητα Διάλογος, πραγματεύεται δύο βασικά ζητήματα, που σχετίζονται με τις οικογένειες που μεγαλώνουν ένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ε.ε.α.). Ειδικότερα, μελετά: (1) την ερευνητική εργασία στις οικογένειες με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και (2) τη δυναμική αυτών των οικογενειών. Η εργασία αναδεικνύει ότι η έρευνα εμφανίζει αντικρουόμενα πορίσματα σχετικά με την επίδραση ενός παιδιού με ε.ε.α. στην οικογένεια και ότι αυτές οι οικογένειες εμφανίζουν μία ιδιαίτερη δυναμική, η οποία δεν τις καθιστά, ωστόσο, δυσλειτουργικές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Τσιμπιδάκη Α. (2022). Κριτική θεώρηση της οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 11(1), 98–101. https://doi.org/10.12681/revmata.31187
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 1 (2018)
- Ενότητα
- Διάλογος
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.