«Μεταβάσεις» στην εκπαίδευση και εκπαιδευτικά/βιογραφικά βιώματα: Επεξεργασία και προσέγγιση μέσα από ανάλυση κινηματογραφικής ταινίας στην εκπαίδευση
Περίληψη
Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζω μια μέθοδο για τη χρήση ταινιών για να προωθούνται οι μεταβάσεις στην εκπαίδευση ώστε να βοηθιούνται οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί από άτομα που κάθονται στα θρανία να αρχίσουν να σκέφτονται ως άτομα που δημιουργούν περιβάλλοντα μάθησης. Αρκετοί συγγραφείς και θεωρητικοί της εκπαίδευσης εστίασαν στη μελέτη των ταινιών και την επίδρασή τους σε εκπαιδευτικούς. Στη μέθοδο που προτείνω, οι ταινίες χρησιμοποιούνται για να καταλάβουμε καλύτερα το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, τον ρόλο του μαθητή και του εκπαιδευτικού καθώς επίσης τις «μεταβάσεις» στην εκπαίδευση και τη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης μέσα από εκπαιδευτικά, βιογραφικά βιώματα.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζω τρεις προσεγγίσεις για ανάλυση ταινιών και ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα εφαρμογής. Καταληκτικά αναφέρω ότι οι ταινίες δημιουργούν χώρο για στοχασμό και συλλογισμό
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Χριστοδούλου Ν. (2022). «Μεταβάσεις» στην εκπαίδευση και εκπαιδευτικά/βιογραφικά βιώματα: Επεξεργασία και προσέγγιση μέσα από ανάλυση κινηματογραφικής ταινίας στην εκπαίδευση. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 12(1), 5–19. https://doi.org/10.12681/revmata.32033
- Τεύχος
- Τόμ. 12 Αρ. 1 (2021)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.