Submissions

Submission Preparation Checklist


As part of the submission process, authors are required to check off their submission's compliance with all of the following items, and submissions may be returned to authors that do not adhere to these guidelines.
  • The submission has not been previously published, nor is it before another journal for consideration (or an explanation has been provided in Comments to the Editor).
  • The submission file is in Microsoft Word (*.docx).
  • Where available, URLs for the references have been provided.
  • The text adheres to the stylistic and bibliographic requirements outlined in the Author Guidelines.
  • This article does not infringe any third party copyrights.
  • I have read and accept the magazine's copyright and privacy policy.
  • I have read the guidelines for authors and accept the regulations of the journal.

Author Guidelines


Τα κείμενα αποστέλλονται μέσω της πλατφόρμας του περιοδικού.

Η έκταση των κειμένων πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 3.000 και 5.000 λέξεων (γραμματοσειρά Times New Roman 11, μονό διάστιχο) συμπεριλαμβανομένων της περίληψης και της βιβλιογραφίας.

Η περίληψη θα είναι σε αγγλική ή γερμανική ή γαλλική γλώσσα ενώ στα ξενόγλωσσα κείμενα η περίληψη θα είναι στην ελληνική γλώσσα και δεν θα υπερβαίνει τις 200 λέξεις.

Τέλος, για κάθε κείμενο θα πρέπει να ορίζονται από το / τη συγγραφέα βασικές έννοιες (λέξεις κλειδιά).

Οι υποσημειώσεις πρέπει να είναι συγκεντρωμένες στο τέλος του κειμένου.

Σε περίπτωση που υπάρχουν πίνακες / διαγράμματα, παρακαλούμε να είναι σε ξεχωριστά αρχεία.

Οι βιβλιογραφικές αναφορές μέσα στο κείμενο μπορούν να έχουν τις ακόλουθες μορφές, ανάλογα με την περίπτωση:

(Βάμβουκας, 1988), (Cummins, 2000:233), (Govaris et al., 2003).

Η βιβλιογραφία στο τέλος του κειμένου ακολουθεί την εξής μορφή, κατά περίπτωση:

Καπλάνογλου, Μ. (2001). Παραμύθι και Αφήγηση στην Ελλάδα: μια παλιά τέχνη σε μια νέα εποχή. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη

Shaw, P. (2003). Leadership in the Diverse School. In Schechter, S. R. & Cummins, J. (eds) Multilingual Education in Practice – Using Diversity as a Resource, Portmouth, NH: Heinemann

Βοσνιάδου, Σ. (2002). Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Προοπτικές, Προβλήματα και Προτάσεις, στο: Δημητρακοπούλου, Αγγ. (επιμλ.). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Πρακτικά συνεδρίου, Αθήνα / Ρόδος: Καστανιώτης

Θεοδωροπούλου, Ε. (2003). Η Ανάγνωση Κειμένων: Σχεδίασμα για την Κατασκευή ενός Φιλοσοφικού Παραδείγματος. Επιστήμες Αγωγής, 2003 (4), (107-126).

Θεωρείο


Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζονται θεωρητικά κείμενα από διάφορους τομείς των παιδαγωγικών επιστημών.

Διάλογος


Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται θέσεις και αντιθέσεις, τοποθετήσεις με αφορμή ένα συγκεκριμένο θέμα.

Προσκήνιο


Η ενότητα περιλαμβάνει παρουσίαση δραστηριοτήτων, πορισμάτων ερευνητικών/παιδαγωγικών προγραμμάτων, όπως επίσης και παρουσιάσεις διδακτορικών διατριβών.

Βιβλιοπαρουσιάσεις


Στην ενότητα αυτή δημοσιεύονται κριτικές παρουσιάσεις νέων επιστημονικών τόμων.

Privacy Statement


The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.