Η Αξιολόγηση του Μαθητή από τη Σκοπιά των Εκπαιδευτικών
Abstract
«Η αξιολόγηση είναι μια από τις βασικές αποστολές του εκπαιδευτικού κατά την άσκηση των διδακτικών του καθηκόντων». Κατά την αντιπαράθεση με το θέμα της αξιολόγησης του μαθητή ανακύπτει κατ’ αρχήν το ερώτημα, κατά πόσον ο εκπαιδευτικός είναι ή αισθάνεται ικανός (δηλαδή επαρκώς κατηρτισμένος), για να μπορέσει να ανταποκριθεί επιτυχώς στην εκπλήρωση της ανωτέρω αποστολής. Επιτυχής ανταπόκριση σημαίνει εδώ να εκφέρει ο εκπαιδευτικός αξιολογική κρίση, η οποία κινούμενη εντός του πνεύματος της παιδαγωγικής λειτουργίας της αξιολόγησης, υπηρετεί την ατομική ενίσχυση του παιδιού, προσφέροντας σ’ αυτό ενθάρρυνση και σημεία στήριξης για την παραπέρα μαθησιακή (και κοινωνικοποιητική) του πορεία. Δύο μεγάλοι άξονες ερωτήσεων της έρευνας έχουν ως πυρήνα, αντίστοιχα, τη βαθμολογική και περιγραφική αξιολόγηση. Μέσα από πολλές υποερωτήσεις εδώ γίνεται σε τελική ανάλυση κριτική θεώρηση της βαθμολογικής και περιγραφικής αξιολόγησης και παρουσιάζονται -καλυμμένα- τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της μιας και της άλλης.
Article Details
- How to Cite
-
Ρέλλος Ν. (2022). Η Αξιολόγηση του Μαθητή από τη Σκοπιά των Εκπαιδευτικών. Pedagogical Trends in the Aegean, 1(1), 50–61. https://doi.org/10.12681/revmata.30922
- Issue
- Vol. 1 No. 1 (2005)
- Section
- Θεωρείο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.