Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ηλεκτρονική Μάθηση: Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις και προοπτικές
Περίληψη
Το σημείωμα αυτό αποτελεί την εισαγωγή του ειδικού τεύχους του Περιοδικού Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, το οποίο είναι αφιερωμένο στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ηλεκτρονική Μάθηση» που διοργανώθηκε στις 13 και 14 Δεκεμβρίου 2020 στην Κόρινθο, από το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Τζιμογιάννης Α. (2020). Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ηλεκτρονική Μάθηση: Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις και προοπτικές. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 13(1/2), 1–6. https://doi.org/10.12681/thete.39962
- Ενότητα
- Articles
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
European Commission (2014). Opening up Education: Innovative teaching and learning for all through new Technologies
and Open Educational Resources. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
European Commission (2019). 2nd Survey of Schools: ICT in Education - Objective 2: Model for a ‘highly equipped and
connected classroom’. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
Goodyear, P. (2015). Teaching as design. HERDSA Review of Higher Education, 2, 27-5
Jimoyiannis A. (2015). TPACK 2.0: Towards a framework guiding Web 2.0 integration in educational practice. In
Khine M.S. (Ed.), New Directions in Technological Pedagogical Content Knowledge Research Multiple Perspectives (pp.
-108). Charlotte, NC: Information Age Publishing.
Koukis, N., & Jimoyiannis, A. (2019). MOOCS for teacher professional development: exploring teachers’
perceptions and achievements. Interactive Technology and Smart Education, 16(1), 74-91
Siemens, G. (2013). Massive Open Online Courses: Innovation in education? In R. McGreal, W. Kinuthia & S.
Marshall (Eds.). Open Educational Resources: Innovation, Research and Practice (pp. 5–15). Vancouver:
Commonwealth of Learning and Athabasca University.
Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2016). Critical factors towards analysing teachers’ presence in on-line learning
communities. The Internet and Higher Education, 28, 45-58.
Τζιμογιάννης, Α. (2015). Οι ΤΠΕ στο σχολείο του 21ου αιώνα: Από τα προγράμματα επιμόρφωσης στις κοινότητες
μάθησης εκπαιδευτικών. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και
επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (σ. 116-126). Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Τζιμογιάννης, Α. (2017). Ηλεκτρονική Μάθηση: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. Αθήνα: Εκδόσεις
Κριτική.
Τζιμογιάννης, Α. (2019). Ψηφιακές Τεχνολογίες και Μάθηση του 21ου Αιώνα. Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική.