Τόμ. 16 Αρ. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα
Articles
Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα
Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Γεώργιος Κουτρομάνος, Παναγιώτης Τσιωτάκης
Μοντελοποίηση της δυναμικής δημιουργίας πρωτοτύπων στον σχεδιασμό σοβαρών παιχνιδιών
Σοφία Χατζηλεοντιάδου, Sofia Dias, Λεόντιος Χατζηλεοντιάδης
Μηχανική Μάθηση: Ο ρόλος του κειμένου στην πρόβλεψη της επίδοσης διαμέσου βιντεοδιαλέξεων
Βασιλική Ραγάζου, Χαράλαμπος Παπαδήμας, Ηλίας Καρασαββίδης
Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων σε φροντιστήρια με τη χρήση πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης
Ελένη Τσίκη, Στέφανος Αρμακόλας, Μαρία Δ. Αυγερινού
Διαδικτυακοί Εκπαιδευτικοί Πόροι για διδακτική αξιοποίηση στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής μάθησης
Δημήτριος Μαγέτος, Δημήτριος Κοτσιφάκος, Χρήστος Δουληγέρης
Πυρανόμετρο κατασκευασμένο με τεχνικές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και η «διάχυσή» του σε κοινότητα χρηστών φυσικού προγραμματισμού
Αριστοτέλης Γκιόλμας, Ζωγραφιά Παπαναγιώτου, Αλεξάνδρα-Τριανταφυλλιά Παπαναγιώτου, Άνθιμος Χαλκίδης, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Κωνσταντίνος Σκορδούλης, Ηλίας Μπόικος, Βασιλική Ψωμά