• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 17 (2024)
Τόμ. 17 (2024)

Δημοσιευμένα: 28-07-2025

 

Articles

Ενίσχυση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης μέσω διδακτικών παρεμβάσεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που υποστηρίζονται από εργαλεία οπτικού προγραμματισμού

Νεφέλη Κωστακοπούλου, Ιωάννα Βεκύρη

1-22

PDF
Μοντέλο σχεδίασης εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για την ειδική αγωγή και αποδοχή του από εκπαιδευτικούς κατά τη διδασκαλία σε μαθητές με ήπια νοητική αναπηρία

Μιχάλης Δελημήτρος, Αναστάσιος Μικρόπουλος

23-34

PDF
Μελέτη των απόψεων εκπαιδευτικών για την Απομακρυσμένη Διδασκαλία Έκτακτης Ανάγκης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19

Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Νικόλαος Κούκης

35-52

PDF

Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
  • Διαδικτυακό ISSN: 1792-8796
  • ISSN εντύπου: 1791-3713
Τρέχον τεύχος
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Υποβολή εργασίας
    Υποβολή εργασίας