Τόμ. 13 Αρ. 1/2 (2020): Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ηλεκτρονική Μάθηση: Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις και προοπτικές
Articles
Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης και αναγνώρισης της συναισθηματικής κατάστασης μαθητή κατά την επίλυση προβλημάτων με κλάσματα
Δημήτριος Μαστοροδήμος, Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Σάββας Χατζηχριστοφής
Η διαδικτυακή εφαρμογή «Ελληνική Νοηματική Γλώσσα-1»: Θέματα σχεδίασης, κατασκευής και αξιολόγησης
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ανθή Καρατράντου, Κλήμης Άντζακας
Βιώνοντας το αόρατο και το διαφορετικό: Επαύξηση της πραγματικότητας στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση
Ιωάννης Βρέλλης, Παύλος Γκαϊντατζής, Μιχάλης Δελημήτρος, Γεωργία Ιατράκη, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Ιωάννα Μπέλλου, Αικατερίνη Στεργιούλη, Αγγελική Τσιάρα, Παναγιώτα Χαλκή
Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας για τη διδασκαλία της Ιστορίας σε αρχαιολογικό χώρο
Γεώργιος Κουτρομάνος,, Κωνσταντίνος Μπουντέκας
Απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια
Εμμανουήλ Φωκίδης, Πολυξένη Καϊμάρα
Εναλλακτικές προτάσεις ταξινόμησης των Μαζικών Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων MOOCs
Γιώργος Χοροζίδης, Αγγελική Καραματσούκη, Φίλιππος Κουτσάκας, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Επίδραση της χρήσης ψηφιακών οπτικών συμβόλων στη μάθηση θεμάτων διατροφής στην προσχολική ηλικία
Μαλαματή Πονηρίδου, Παναγιώτης Αντωνίου