Μνημοσύνη: Ένα μαθητικό ντοκιμαντέρ για την τοπική προφορική ιστορία
Resumen
Κατά το Β’ τετράμηνο του σχολικού έτους 2019-2020, υλοποιήθηκε στο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης η παρούσα δράση, ως συνεργασία του καθηγητή Ιστορίας του τμήματος Β1 και της καθηγήτριας Αγγλικών, η οποία έχει εξειδίκευση στη χρήση και δημιουργία κινηματογράφου από μαθητικές ομάδες. Η δράση δημιουργίας ενός ψηφιακού ντοκιμαντέρ για την προφορική ιστορία με θέμα τον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας υλοποιήθηκε με αφορμή τον διαγωνισμό της Εστίας Νέας Σμύρνης για το σχολικό έτος 2019-2020, «Μικρά Ασία Χαίρε!». Η συγκεκριμένη ομάδα εργάστηκε συνεργατικά, καθοδηγούμενη από τους καθηγητές της, με σκοπό τη μελέτη της τοπικής ιστορίας της Νέας Σμύρνης ως συνέχεια της ιστορίας της Σμύρνης, τη διενέργεια συνεντεύξεων και τη δημιουργία ενός δεκάλεπτου ψηφιακού ντοκιμαντέρ. Αυτή η δράση αποτελεί πρόταση για την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα στα σχολεία και τις δομές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Article Details
- Cómo citar
-
Θώδης Γ. Β., & Αρναούτη Ε. (2021). Μνημοσύνη: Ένα μαθητικό ντοκιμαντέρ για την τοπική προφορική ιστορία. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 2(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.25145
- Número
- Vol. 2 Núm. 1 (2021): AFIMEC
- Sección
- Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.