Ανάπτυξη και Πιλοτική Εφαρμογή Εργαλείου Μέτρησης Επιστημονικού Εγγραμματισμού Μαθητών Δημοτικού
Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μέρος της μεθοδολογίας και των διαδικασιών εγκυροποίησης ενός εργαλείου μέτρησης επιστημονικού εγγραμματισμού μαθητών/τριών της τελευταίας τάξης του Δημοτικού Σχολείου και την προοπτική ανίχνευσης επίπεδων επιστημονικού εγγραμματισμού τους. Στη πιλοτική έρευνα, τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύουμε, συμμετείχε δείγμα 260 μαθητών/τριών, που απάντησε σε ειδικά διαμορφωμένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα των διαδικασιών εγκυροποίησης κατοχυρώνουν τη φαινομενική εγκυρότητα και την εγκυρότητα περιεχομένου και κατατάσσουν τους μαθητές/τριες σε τρία διαφορετικά επίπεδα επιστημονικού εγγραμματισμού (χαμηλό, μεσαίο, υψηλό).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σαργιώτη Α., & Εμβαλωτής Α. (2024). Ανάπτυξη και Πιλοτική Εφαρμογή Εργαλείου Μέτρησης Επιστημονικού Εγγραμματισμού Μαθητών Δημοτικού. Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, 4(2), 205–225. https://doi.org/10.12681/riste.38070
- Ενότητα
- Άρθρο Ερευνητικό
Οι συγγραφείς διατηρούν τα πνευματικά δικαιώματα και παρέχουν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης μαζί με την αδειοδότηση της εργασίας με CC-BY-NC-SA, που επιτρέπει σε άλλους να μοιράζονται αυτή την εργασία με αναγνώριση του συγγραφικού δικαιώματος και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.