Το περιοδικό Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία εκδίδεται από την Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ). Η ΕΝΕΦΕΤ είναι ένα Επιστηµονικό Σωµατείο µη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Εκπροσωπεί Έλληνες και Κύπριους επιστήµονες, που ασχολούνται µε την έρευνα και την εκπαίδευση στην περιοχή της Εκπαίδευσης των Φυσικών Επιστηµών και της Τεχνολογίας. Αφορά δηλαδή ερευνητές που έχουν κοινό ενδιαφέρον:
- τη µελέτη των σκοπών και των φαινομένων µάθησης και διδασκαλίας των Φυσικών Επιστηµών και της Τεχνολογίας
- των παραγόντων που επηρεάζουν αυτά τα φαινόµενα
- καθώς και την ανάπτυξη διδακτικού υλικού και μελετών περίπτωσης, που στοχεύουν στην καλλιέργεια της επιστηµονικής σκέψης και του ενδιαφέροντος των µαθητών για τις Φυσικές Επιστήµες και την Τεχνολογία.
Περισσότερες πληροφορίες για την ΕΝΕΦΕΤ μπορείτε να βρείτε στο www.enephet.gr
Ανακοινώσεις
Πρόσκληση για την υποβολή άρθρων
2024-04-16
Με χαρά σας προσκαλούμε να υποβάλετε τα άρθρα σας για τρέχον τεύχος (2024) του περιοδικού της ΕΝΕΦΕΤ.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 3 Αρ. 2 (2023): 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, Ειδικό Τεύχος
![](https://ejournals.epublishing.ekt.gr/public/journals/55/cover_issue_2064_el_GR.jpg)
Δημοσιευμένα: 2023-12-29
Τα άρθρα που περιλαμβάνονται σε αυτό το Ειδικό Τεύχος παρουσιάστηκαν στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, "Από τις επιστημονικές πρακτικές και το πείραμα έως τη διερεύνηση και το STE(A)M: μια νέα εποχή σύνθεσης", που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του ΠΔΜ και πραγματοποιήθηκε 4-6 Νοεμβρίου 2022, στη Φλώρινα.
Επιμέλεια έκδοσης: Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Αλέξανδρος Αμπράζης, Αναστάσιος Ζουπίδης, Εξώφυλλο - Σελιδοποίηση: Κωνσταντίνα Μεταξά
Εισαγωγή
Άρθρο Ερευνητικό
Οι Φυσικές Επιστήμες στην Πρακτική Άσκηση: μελλοντικοί/μελλοντικές νηπιαγωγοί επιλέγουν, σχεδιάζουν και αποτιμούν τους εκπαιδευτικούς τους σχεδιασμούς
Χρηστίνα Σιδηροπούλου, Βασιλική Πλιόγκου, Αναστάσιος Ζουπίδης
Έλεγχος Συσχέτισης της Αλγοριθμικής Σκέψης με την Ηλικία των Μαθητών/τριών Πρώτης Σχολικής Ηλικίας, στα Πλαίσια του Μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Διαδραστικής Ψηφιακής Ιστορίας σχετικά με την Αποφυγή Σπατάλης Τροφίμων στο Νηπιαγωγείο
Χαριστούλα Χατζηνικόλα, Γεώργιος Κρητικός , Βασίλειος Παπαβασιλείου
Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση μέσω της Εκπαίδευσης Βασισμένη στον Τόπο
Αμαλία Φιλιππάκη, Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη
Αξιολόγηση της ετοιμότητας των Ελληνίδων Νηπιαγωγών να υλοποιήσουν προγράμματα STEM
Θεανώ Παπαγιαννοπούλου, Γιούλη Βαϊοπούλου
«Είναι ένα μικρόβιο... και έρχεται από έναν πράσινο πλανήτη»
Νοηματοδοτήσεις του Νέου Κορωνοϊού από Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Βασιλεία Χρηστίδου, Φωτεινή Μπονώτη, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πολυξένη Δούμπαλα