H «κουκλοποιία» και το κουκλοθέατρο σαν εργαλείο στην εκπαίδευση και τη ψυχοθεραπεία
Δημοσιευμένα:
Φεβ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Κουκλοποιΐα ψυχοθεραπεία Κουκλοθέατρο
Περίληψη
Το άρθρο παρουσιάζει τα οφέλη της κουκλοποιίας και κατά
πόσο μπορεί ο ενήλικας, με εργαλείο το κουκλοθέατρο, να βοηθήσει στην επίλυση ή στην
ανακούφιση κάποιων προβλημάτων των παιδιών, που μπορεί να προκύψουν είτε από λόγους
υγείας, είτε από μαθησιακές δυσκολίες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 4.0.
Το περιοδικό Ανεμοπετάλιο, η συντακτική ομάδα και ο εκδότης του περιοδικού δεν φέρουν καμία νομική ευθύνη σχετικά με την αναδημοσίευση των κειμένων του περιοδικού.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Crosby,J.W. (2011). Test review: F. M. Gresham & S. N. Elliott social skills
improvement system rating scales. Minneapolis, MN: NCS Pearson, 2008. Journal of
Psychoeducational Assessment, 29(3).
Feen-CalliganHolly, Mclntyre Barbara, Sands-Goldstein Margaret, Art Therapy
Applications of Dolls in greif recovery, identity, and community service, Journal of the
American Art Therapy Association, 2009.
Jennings Sue, Creative Puppetry with children and adults, (Speechmark,
.
Makridakis, M. (2006). More than just puppets: An intervieiv with Lani Gerity of
[audio recording]. Retrieved .Seprember 29, 2009, from
Oroyan, S. (1997). Anatomy of a doll: the fabric sculptor’s handbook, C&T
Publishing.
Whitney, T. (1999). Kids like us: Using persona dolls in the classroom,
Beltsville, Gryphon House.